🎧 Recenze: Cara Bastone – Call Me Maybe

Charakteristika: seznámení po telefonu, flirtování, podnikání, láska na první poslech
Formát: audiokniha 🎧
Čte: Luci Christian, Neil Hellegers
Jazyk: English
Content Warnings: žádné

Nástin děje:

Vera čeká tři hodiny na zákaznické lince, protože má problémy se svými webovými stránkami. Po nekonečném čekání zvedne telefon Cal a snaží se jí pomoci. O další hodiny a hodiny později si spolu stále telefonují a ani jeden z nich nechce zavěsit. Vymění si proto telefonní čísla a začnou si denně volat, posílat textové zprávy a pomalu se do sebe zamilovávat, přestože se ještě ani neviděli.

Můj názor:

Romantická komedie přesně podle mých představ. Oba hlavní hrdinové jsou sympatičtí a především Cal je tak milý, až je vám skoro líto, že je pouze fiktivní. Říct cokoli dalšího už by byl spoiler, a proto jen takto: Zápletka je sice hodně jednoduchá a brzy začnete tušit, jaký že zvrat si pro vás spisovatelka připravila, ale vůbec to nevadí, protože se to zkrátka krásně poslouchá. Oceňuji také, že je kniha poměrně krátká a autorka se zbytečně nesnaží děj uměle natahovat. Celý příběh se odehrává, myslím, během jednoho týdne.

Audio:

V téhle knize hraje hlavní roli právě zvuk. Příběh byl totiž vytvořen především pro audio formát,  připomíná tedy i zpracováním téměř rozhlasovou hru, kde je vše založeno pouze na dialozích hlavních postav. Oba interpreti se dobře poslouchají a jsou i skvělými herci. Navíc je audio doplněno i o zvukové efekty, například šum z ulice, zvuk aut, deště, psaní na klávesnici nebo otevírání dveří. Na druhou stranu si nemyslím, že v psané podobě by měla kniha stejný dopad, bez audio doprovodu by bohužel asi byla velmi průměrná.

Celé provedení mě ale velmi zaujalo a ve spojení s milým a sladkým příběhem o lásce nemohu jinak než hodnotit plným počtem hvězd.

Komu bych doporučila:

Pokud máte Audible předplatné a vyhledáváte romantické komedie, tak tahle vážně stojí za pozornost.