Three Simple Rules – Rande naslepo trochu jinak

🎧 Recenze: Niky Sloane – Three Simple Rules

Celkové hodnocení:
 
⭐⭐⭐
Hodnocení audia: 💙💙💙💙
Spice: 💋💋💋💋💋
Žánr: contemporary romance

Charakteristika: nadřízený, grafický design, designéři, prostituce
Formát: audiokniha 🎧
Čte: Muffy Newton
Jazyk: English
Content Warnings: sex, BDSM, FFM, 18+

U nás je kniha přeložena a známa pod názvem Tři (s)prostá pravidla.

Nástin děje:

Evelin je designérka. Kvůli své chybě v zaměstnání musí rychle sehnat téměř 10 000 dolarů, které firmě prodělala. Jediný způsob, jak je vydělat, je nabídnout své tělo za peníze v exkluzivním erotickém klubu, kde může mít peníze, které potřebuje, během jedné noci. Když ale se zavázanýma očima čeká na svého zákazníka, nepředpokládá, že ten, kdo si ji koupí, není tak úplně cizí člověk a že budou chtít oba víc než jen jednu společnou noc.

Můj názor:

Erotický román, který byl trochu drsnější, než jsem čekala. Seznámení hlavních hrdinů mi upřímně není zcela po chuti, ale snažila jsem se do toho jít s otevřenou myslí a bez předsudků. Věřte mi, je to potřeba.

„That's the kind of relationship we had; I'd have a spare vibrator at his place before I had a spare toothbrush.“**

Nerada bych něco prozradila, takže toho nemohu nakonec o příběhu sdělit moc. Eveline mi připadala celkem sympatická. Je sebevědomá, ambiciózní, odhodlaná a nechová se jako naivní chudinka. Jediné, co mi připadá nesmyslné, je její pocit, že nemá jinou možnost, než prodat své tělo, protože nechce přijít o práci. Nějaký důvod, aby tam skončila, ale potřebujeme, že ano, takže nakonec proč ne. 

Hlavní hrdina je prototyp dominantního, charismatického, leč trochu arogantního hňupa, který je v tomto žánru tak častým jevem. Proč asi... Jeho chování se ale celkem rychle promění a zanedlouho je z něho velký klaďas, co se může pro Evelin rozkrájet. Trochu mě překvapilo, že není milionář, protože příběh k tomu vyloženě vybízí. Je to ale celkem osvěžující změna a hodnotím ji pozitivně.

„'I have rules,' he said. 'You don't get to ask questions, no matter what.
Rule two is you answer my questions, and you have to answer them honestly.
The last rule is your body belongs to me...'“**


Příběh, který řeší následky Evelinina rozhodnutí prodat své tělo,
ubíhá velmi rychle a nejsou v něm žádná hluchá nebo nudná místa. Pro romantické duše ale tahle kniha opravdu není. Sex je v každé kapitole a je velmi detailně popsán. Je ho tolik, že se maličko začíná opakovat a opakují se i věty, které si hlavní hrdinové v posteli říkají, což mě lehce iritovalo. Zároveň je jejich intimní vztah i docela peprný a není úplně nevinný.

„'I would have paid twenty for you.'“**

Příběh je vyprávěn z pohledu Evelin v ich-formě. Bohužel mi trochu chybí 2. pohled vyprávěný mužským hrdinou.

Konec je trochu useknutý a bude zřejmě nějakým způsobem pokračovat v dalším díle.

Celkově mi přišla kniha dobře napsaná, takže se dalším dílům ani knihám od Nikky Sloane bránit nebudu, když bude nálada. Hodnotila bych jako slušné 3 hvězdy: některé scény přece jen nebyly můj šálek čaje.

Audio:

Interpretka se mi líbila. Celkem dobře zvládla i mužské hlasy a to není samozřejmost.

Komu bych doporučila:

Nikomu, kdo má rád romantiku s rozumným dějem. Pokud se ale chcete zabavit rychlým a nepříliš složitým příběhem se slušnou dávkou detailních postelových scén, které nejsou zrovna s vanilkovou příchutí, bude se vám Three Simple Rules líbit.


Název: Three Simple Rules
Autor: Nikky Sloane
Série: Blindfold Club
Díl: #1
Rok vydání: 2017
Publisher: Shady Creek Publishing Audio
Délka: 8 h

Jak / kde jsem četla: Scribd
Užitečné odkazy: Web spisovatelky, ČBDB, Goodreads, Databáze knih


Photo by Kirill Balobanov on Unsplash
**Quotations from: Sloane, Nikky. TThree Simple Rules. Narrated by Muffy Newton. [Audiobook]. Shady Creek Publishing Audio, 2017, Scribd.com.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu