The Hating Game – Nenávidím, miluji a pekelně se nudím

🎧 Recenze: Sally Thorne – The Hating Game

Celkové hodnocení:
⭐⭐
Hodnocení audia: 💙💙💙
Spice: 💋💋

Žánr: contemporary romace, romantic comedy
Charakteristika: rivalové v zaměstnání, enemies to lovers relationship, slow-burn
Formát: audiokniha 🎧
Čte: Katie Schorr
Jazyk: English
Content Warnings: sex (maličko), 18+

U nás je kniha přeložena a známa pod názvem Má mě rád, nemá mě rád.


Nástin děje:

Lucy je v práci oblíbená pro svou milou, přátelskou povahu. Jediný, s kým nemůže vyjít, je její kolega Joshua, který v kanceláři sedí naproti ní a se kterým se neustále hádají. On je škrobený, chladný puntičkář a Lucy mu připadá praštěná a infantilní. Josh i Lucy navíc usilují o povýšení, které ale může získat jen jeden z nich a ani jeden se nehodlá vzdát bez boje. Vše ale změní jeden nečekaný polibek ve výtahu. Hranice mezi nenávistí a láskou je tenká a Lucy začíná pochybovat, jestli to, co k Joshuovi cítí, je skutečně nevraživost.

Můj názor:

Romantická komedie, která mi příliš nesedla. Nebylo to vyloženě špatné, ale podle neskutečné chvály, kterou jsem četla a slyšela ze všech stran, jsem čekala víc.

Příběh začíná skvěle. 'Enemies to lovers' – co víc by si má romantická dušička mohla přát. Nápad je také fajn, začátek byl zábavný a dobře se to rozjelo. Ale pak začalo několik hodin hrozné nudy, než přišel useknutý, nedomyšlený konec.

Problém je, že ani Lucy, ani Joshua mě za srdce nechytli a způsob, jakým byla kniha psaná také ne. Neustále se opakovaly stejné výrazy a myšlenky a ke konci knihy už jsem měla pocit, že jestli ještě jednou uslyším o tom, že je Lucy malého vzrůstu a Josh má krásnou postavu, tak knihu snad ani nedokončím. 

„Underneath that T-shirt is a body that could fog an elderly librarian’s glasses. I think my underwear is curling off me like burning paper.“**

Co se týče milostné linky, polibek ve výtahu byl solidním startem. Kdyby Josh zůstal stejně sexy a dominantní až do konce, byla bych spokojená. On si ale dalších 70% knihy stěžuje, jak není fér, že ho ženy chtějí jen pro jeho pěkný ksichtík a vysvalené tělo. A co jiného by se jim na tobě asi mělo líbit, kamaráde? To by jsi se nejdřív nesměl chovat jako protivný sebestředný bastardCelý kancl ho nesnáší, ale Josh se hrozně diví, že když o něho má nějaká žena zájem, tak jen pro to, že je hezoun.

„'What are you imagining? Your expression is filthy.'
'Strangling you. Bare hands.'“**

Obecně byla kniha na takový příběh neskutečně dlouhá. Víc než 11 hodin audia je pro mě zkrátka na romantickou komedii moc. Pojďme se prosím držet 8hodinového standardu..

„'I always thought you’d live underground somewhere, near the earth’s core.'
'Uncle Satan didn’t have any apartments available in my price range.'“**

Příběh je vyprávěn z pohledu Lucy v
ich-formě.

Audio:

Vždy říkám, že polovina úspěchu audioknihy je interpret/ka. V tomto příběhu je i částečně zodpovědná za mé celkové hodnocení. Hlas Lucy byl fajn, bohužel ale vypravěčka používala stejný projev i pro všechny vedlejší postavy. Jen nepatrně rozlišovala mužské a ženské hlasy, což byl největší kámen úrazu. Několikrát jsem musela audio přetočit o pár sekund zpět, protože jsem si nebyla jistá, jestli danou větu v dialogu řekl Josh nebo Lucy. A přitom jejich rozhovory nebyly vůbec špatné, kdyby byly lépe zahrané, možná bych se i občasně zasmála.

Komu bych doporučila:

Za sebe bych na podobném principu raději doporučila The Unhoneymooners (Nelíbánky) od Christiny Lauren. Možná že bych fyzické knihy hodnotila jinak, ale na základě audioknih i přes obecně lepší hodnocení The Hating Game (např. na Goodreads) se mi Nelíbánky líbily mnohem víc.


Název: The Hating Game
Autor: Sally Thorne
Rok vydání: 2016
Publisher: HarperAudio
Délka: 11 h

Jak / kde jsem četla: Scribd
Užitečné odkazy: Web spisovatelkyČBDB, Goodreads


**Quotations from: Thorne, Sally. The Hunting Game. Narrated by Katie Schorr. [Audiobook]. HarperAudio, 2016, Scribd.com.
Photo by JESHOOTS.COM on Unsplash

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu